söndag 30 november 2014

Varför stödjer FRIA TIDER Romklubbens miljöfascistiska agenda?

NWO-propaganda hos Fria Tider (igen).


Det är inte första gången jag tar upp detta. Så väl webbtidningen Fria Tider, som papperstidningen Nya Tider, har båda två tidigare markerat sin starka stöd för Romklubben och deras Agenda 21. De sprider gärna globalisternas miljöfascistiska propaganda om och om, trots tillrättavisande.

Den oundvikliga frågan blir då vilka intressen som kan ligga bakom Fria Tider (FT). Är det så enkelt att man är så kritisk till invandring att man tar alla argument, och till och med alla bisarra ursäkter man kan, för att till varje pris minska invandringen? Det tycker jag är lite väl naivt. Och jag har faktiskt svårt att tro att FT kan vara så naiva.

Intressant är det här senaste fallet tycker jag. Jag har de senaste månaderna försökt uppmärksamma det schweiziska guldinitiativet, valet som nu varit i Schweiz. Jag har försökt förklara och tydliggöra hur viktigt det här valet var för Schweiz och hela världen. Och varför det nationalistiska partiet SVP gav sitt fulla stöd till guldinitiativet.

Men hos FT var det helt tyst. De kan knappast ha missat Zero Hedges uppmärksammade artiklar i ämnet.

Det som FT istället väljer att uppmärksamma (precis som resten av MSM i Sverige) är Ecopops initiativ, för att begränsa befolkningstillväxten i Schweiz. Här menar jag att FT-redaktionen har sålt ut.

Som Alternativ Media, anser jag att man har ett uppdrag att vara emot globalisternas agenda, och det innebär att man inte får trilla ner i politiska fallgropar.

Ett exempel från i våras blev Ukrainakrisen. Många så kallade "nationalister" gav sitt fulla stöd till Svoboda, NATO, EU, McCain, och övriga globalister. Och den enda anledningen till det var att man var dogmatiskt förblindad av ideologi. Redan i fjol så uppmärksammade jag konstigheterna med att "nationalister" skulle helt plötsligt bli pro-EU. Jag kan inte låta mig luras blint genom att dogmatiskt stödja alla som säger sig vara nationalister, eller konservativa osv. Som alternativ bloggare har jag ett uppdrag att avslöja globalisternas agenda i diverse frågor.

FT:s okritiska stöd för en vänsterextrem, miljöfascistisk, organisation som Ecopop, säger en hel del om hur FT är beredda att sälja ut sig, av samma skäl.

Och som jag tidigare påpekat har FT nu vid flera tillfällen rapat upp globalisternas lögner om "överbefolkning" flera gånger. Och det är just den frågan som är nyckeln för globalisterna. Istället för att leta efter judar under varje sten, så kanske FT ska börja granska Romklubben och Agenda 21 istället. Men något säger mig att detta kommer aldrig att ske.

För inte så länge sedan, skrev Widar Nord ett förtydligande om kommentatorsreglerna på FT, där han tydligt markerade, att han inte ville ha folk som skulle nämna Agenda 21. Jag kan så klart respektera att FT har sina regleringar bland kommentarerna, men att specifikt nämna att man inte ville se prat om just Agenda 21 bland kommentarerna, det tycker jag säger ju en hel del. (OBS! Nu har inte FT någon kommentarsfunktion längre).

FT drar sig dock inte från att nu sprida Agenda 21-propaganda, helt okritiskt. De gör sig omedvetet eller medvetet, sig själva och sina läsare, till globalisternas nyttiga idioter.

FT:s stöd för den miljöfascistiska, vänsterextrema, schweiziska, Ecopop, gör nu cirkeln sluten. Till BBC hänvisar Benno Büehler, den ledande figuren inom Ecopop, till just FN:s Agenda 21 och att vi skulle ha ett problem med "överbefolkning". Så här säger han till BBC:

"The UN stated in its Agenda 21, paragraph 531, that every country has to define a population policy which is in line with its sustainability goals,"

För er som är nya läsare så kan ni läsa min artikel om Agenda 21.  I grund och botten handlar det om global folkmord. Den globala eliten är malthusianer som är besatta av befolkningskontroller. Det kallar det så klart inte för "folkmord", utan använder istället ord som "sustainable developement" (hållbar utveckling).

Ecopop, hänvisar även på deras egna hemsida, hur de stödjer sig på globalisternas Agenda 21. Ecopops initiativ stöddes inte ens av SVP, trots att de är emot invandring. De är till skillnad från FT-redaktionen inte beredda att sälja sig så billigt inför eliterna.

Jag vet inte vad mer jag ska tillägga när det gäller det här. Förutom att jag rekommenderar mina läsare att vara kritiska, även till så kallade "alternativa medier". Även de kan ha en agenda. Jag tycker ändå att det är tråkigt att behöva skriva sådana artiklar. Men nu blev det ju oundvikligt.

3 kommentarer:

  1. Jag tror fortfarande det är katolska trådar som drar i FT och misstanken minskade inte direkt med Agenda 21 och "Jorden är överbefolkad"-propagandan.

    SvaraRadera
  2. Först och främst tackar jag för en bra och intressant blogg som jag kikat in på under en längre tid!
    Tyvärr är det så även inom den alternativa median och bland många nationalister att diverse NWO-propaganda tas för att vara nåt bra...

    SvaraRadera
  3. Hej alla 8 månader sedan var jag bara ivriga att bli medlem, och jag menade så många personer som aldrig visade mig på rätt sätt. För några månader sedan såg jag så många människor som berättar hur agent Patrick kopplade upp dem, och de blir en komplett medlem av broderskapet. så jag bestämde mig för att kontakta Patrick, som gav mig rätt länk för att bli medlem. Jag följde alla steg, och idag är jag en stolt medlem av Illuminatens broderskap. så jag vill att alla ska hjälpa mig att säga ett stort tack till agent Patrick. Om du har strävat efter att bli medlem i brödraskapet, och du inte har träffat rätt person förrän nu vill jag berätta för dig att du snabbt kan kontakta rätt Illuminate agent nu. Han är ingen annan än Patrick. Broderskapets uppdrag är nu att torka bort lidande och svårigheter bort från alla människors liv. så om du är en affärsman / kvinna, en konstnär, en pastor, en arbetarklass och vill ha rikedom, berömmelse, skydd, långt liv, välstånd bara namnge det precis som jag har nu är belysningen redo att hjälpa dig uppnå dina drömmar. kontakta Patrick på den upplysna emailen: agentpatrick5@gmail.com du kan WhatsApp honom Via Mobilnummer +234(0)8055329159 och bli en legitim medlem, bli med oss ​​idag och bli rik, kraftfull, berömd hela ditt liv

    SvaraRadera