onsdag 12 juni 2013

Evolutionsteorin är en teori som har sina rötter i hedendomen och är helt beroende av tro.

Jag tänkte mjukstarta med det här ämnet. Jag har märkt att det här ämnet är mer kontrovertiellt än de flesta andra frågor i konsensus-Sverige. Har sällen mött så mycket agressivitet från människor som inte höll med mig, som när man ifrågasätter evolutionsteorin.

Faktumet är dock att evolutionsteorin är helt beroende av tro, det är ett antagande, alltså jag kan erkänna att min tro på kreationism är baserad på tro. Men evolutionister har svårt att erkänna att deras teori är lika mycket beroende av just deras tro på teorin. Evolutionsteorin är inte vetenskapligt bevisat, utan snarare ett antagande som fått en stark konsensus bakom sig, precis som andra dogmer som inte heller har mycket vetenskapliga muskler, utan är istället just beroende på den konsensus som härskar. Samma kan man se när det gäller klimatbluffen, mångkulturen, massinvandringen, keynesianismen, feminismen, ja listan kan göras lång.

Men det är ingen slump att det är så. Börjar man gräva lite så finner man ganska snabbt att det finns ett syfte, det finns en anledning till varför eliten stödjer och ser till att dessa konsensus uppstår, och att de helst inte ifrågasätts.







Evolutionsteorin har sina rötter i hedendomen, och kan härledas tillbaka till den antika Indien bland brahminer. Från brahminer fördes den här synen så småningom till Pythagoras och de antika greker. Från grekerna hamnade detta i hemlighet hos den Babylonska Katolska Kyrkan, och tillslut hos frimurarna. Och det blev just frimurarna som på 1800-talet efter frimurarnas revolution (den franska revolutionen) som de kände att de hade tillräckligt med styrka för att kunna lansera evolutionsteorin.

Efter evolutionsteorins etablerande blev det först möjligt med alla eliters samhällsexperiment som kommunism och nazism som systematiskt gjort det möjligt med massmord på ett sätt som tidigare skulle aldrig kunnat motiveras moraliskt. Men än är de inte riktigt klara. Konflikten kommer i framtiden återigen att uppstå. Eugenik står högt upp på elitens agenda, i sin besatthet av att reducera världens befolkning.


5 kommentarer:

  1. Hejsann...

    Bra skrivit...Jag undrar om det är ok att jag delar detta inlägget på min blogg? Med henvisning till källa, självklart..
    Är det inte ok, hör av dej, så tar jah bort det genast.
    Mvh.Sölvi

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det går bra. Jag kommer att skriva mer om ämnet senare, och varför den är viktigt för Eliten.

      Radera
  2. Jag räddade den här artikeln:
    The Myth of Evolution
    http://www.christ-saviour.com/?p=806

    riktigt bra artikel. Hela den lögnen är ju ingrävd i hela samhällsstrukturen. Du lär ju förlorat alla agnostiker och ateister med det här inlägget (om du hade några sådana), evolutionsmyten är de flesta Svenskars religion.

    För den som vill titta på många riktigt bra föreläsningar om Kreationism och Evolutionism kan med fördel kika in dessa grabbar:
    http://www.nwcreation.net/videos

    riktigt bra grejer, för den som vill ha en hard hitter bör kika in videon: Can you defend what you believe? by Mike Riddle

    riktigt tung.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag räknar kallt med att folk som är någorlunda nyfikna hamnar här, medans de som inte vågar ifrågasätta den verklighet som den luciferianska eliten gett dem, tja, de får väl stå sitt kast, och underlätta byggandet av den Nya Världsordningen.

      Radera
  3. Snart kommer Jesus.

    Du son verkade vettig......!

    SvaraRadera