söndag 17 juni 2012

Bob Chapman död (1935-2012).




Det är med mycket stor sorg jag tvingas meddela att Bob Chapman är död. Visst det hände för lite drygt en vecka sedan. Men som vissa kanske mäsrkt så hade jag inte tillgång till nätet på nästan två veckor. Trots det så anser jag att Bob Chapman är ändå värd en stund. På 60-talet gick han runt och frågade folk om de var intresserade av att läsa tophemliga CIA-dokument. Det är så informationskriget funkade i det tidiga stadiet. Sedan blev han allt mer populär genom olika radiointervjuer. Tills han tvingades fly till Kanada och leva i exil. Han har under flera decenier ägnat sig åt att bekämpa globalisterna. Mina böner gick till honom när jag fick reda på att han mådde illa och att han kanske skulle dö i en snar framtid.

Men han har nu lämnat oss och jag tror att han befinner sig någonstans bättre, med tanke på hans gärningar under sitt liv. De sista dagarna hann han åka tillbaka till Florida för att träffa och spendera sina sista dagar hos sina nära och kära. Och precis så fick han avsluta sitt liv.

Tack för ditt hårda arbete för att avslöja globalisterna Herr Bob Chapman!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar