fredag 25 maj 2012

Är Loreen på särskillt uppdrag i Baku?

Jag har tidigare skrivit om Azerbajdzjan. Det är ett geopolitiskt och strategiskt oerhört viktigt land som ligger precis mellan Iran och Ryssland. Landet är dessutom extremt oljerikt.

Precis som andra länder i regionen är de ett lätt offer för destabilisering och färg-revolutioner á la George Soros. Loreen är den nordafrikanska sångerskan som ska få representera Sverige i ESC. Och hon har gjort stort väsen av sig för att röra om och ställa till det för regimen i Azerbajdzjan. Det har gått så långt att hon till och med träffat oppositionen i landet. Och svensk media har så klart inget emot att haka på i sin självgodhet.

Jag frågar mig om inte Loreen är där i uppdrag för att destabilisera landet. Den som kan Brzezinski-planen utantill förstår att Azerbajdzjan är en utav måltavlorna. Och eliten brukar oftast använda sig av kändisar för sina uppdrag, som vi tidigare sett med Kony 2012. Jag säger inte att det är så, men jag tycker i alla fall att det är värt att spekulera kring. Jag tänkte inte nämna några namn, men kanske en tweet kan vara ett tips.


2 kommentarer:

  1. Effektivare sätt att krossa de på hade varit att svälta ut de istället för att bjuda in de i värmen, de är trots all någon sorts muslim-ateister, dvs. pest & kolera på samma gång (som Barack Obama, han är också pest & kolera på samma gång), saknas bara påvereligionen för en trippeljam of curses.

    Faktum är att jag tror att de inte försöker destabilisera de snarare införlivar de i globalistriket, för det är en rent ineffektiv destabilisering som pågår.
    Du verkar också ha glömt bort att planen är att skapat ett globalt rike, man ska inte glömma att den riktiga fiendens mål (dvs. inte dessa pajasmänniskor som Brzezinski, Bildt osv. som bara är köttdockor i sammanhanget utan någon reell makt de gör som de blir beordrade eller slutar med att de drunkar i en vattenpöl eller liknande "olyckor", typ lyckas "skjuta" sig själv i bakhuvudet) är just skapandet av samma typ av rike som Nimrod försökte skapa i Babylon.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det har väl för sjutton inget med någon "plan" att göra!

      Det här är deras metod. Det är standard "Ordo ab Chao".

      Radera